Di Mana Nak Di Mulakan

Dirancang, Laksana, Nilai & Penambahbaikan

28 October 2009

Anak Saudara Pun Aku Tak Kenal


Hari isnin lepas aku menerima panggilan dari Abang Sam minta tolong dahulukan duit untuk diberi kepada anaknya (anak saudara aku le tu) yang sedang belajar di SDAR Seremban dalam tingkatan 4. Aku pun buat janji dengan anak saudara tu jumpa di Gate Sekolah jam 9.00 malam. Jam 9.00 malam aku dan suntong pun tunggu di gate sekolah. Semasa tunggu seorang pelajar lelaki keluar ke gate aku tak kenal pun, beliau pun masuk semula. 5 minit kemudian aku sms beliau, dia kata dah ada tunggu kat gate. MasyaAllah, Rupanya pelajar lelaki yang aku nampak tadi tu adalah anak saudara aku.  Anak saudara sendiri pun tak kenal. kali akhir aku jumpa lebih kurang 3 tahun lalu juga di sekolah tersebut. Begitu pantas masa berlalu dan begitu cepat anak saudara aku membesar hingga tak kenal. Sebagai kenangan aku kepilkan gambar ini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...